Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14799
Title: Комунікативна політика в системі маркетингу сервісного підприємства для автотранспортних засобів
Other Titles: Communicative policy in the marketing system of a service enterprise for motor vehicles
Authors: Козій, А.В.
Citation: Козiй, Арiна Валерiївна Комунiкативна полiтика в системi маркетингу сервiсного пiдприємства для автотранспортних засобiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Арiна Валерiївна Козiй ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губернiк . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 84с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
автосервіс
реклама
виставки
стимулювання збуту
особисті продажі
прямий маркетинг
споживач
програма просування
інтегровані маркетингові комунікації
075 маркетинг
marketing communications
car service
advertising
exhibitions
sales promotion
personal sales
direct marketing
consumer
promotion program
integrated marketing communications
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові. Проаналізовано маркетингові комунікації автосервісу ТОВ «КЛАСІК.А» : надано економічну характеристику підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «КЛАСІК.А» .
The theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components are considered. The marketing communications of «CLASSIC.A» LTD car service are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. The ways of improvement of marketing communications of the enterprise «CLASSIC.A» LTD are offered.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Kozii.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕФЕРАТ Козій А.В..pdf194,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.