Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижанівська, Т.Б.-
dc.date.accessioned2022-08-09T08:54:46Z-
dc.date.available2022-08-09T08:54:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКрижанiвська, Тетяна Борисiвна Маркетингова дiяльнiсть компанiї 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Борисiвна Крижанiвська ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/KryzhanovskaT.B.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу, досліджуються основні інструменти Інтернет-маркетингу та особливості їх використання. Проводиться аналіз ринку Інтернет-маркетингу та ринку IT послуг в Україні. Також, детально розглядається діяльність компанії 4Limes, її комплексу маркетингу та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Визначається реальний стан підприємства на ринку надання послуг. Проводиться аналіз динаміки окремих показників за тривалий період та оцінка економічної доцільності реалізації запропонованих заходів. Запропоновані наступні рекомендації – зміна зовнішнього вигляду та оформлення шапки профілю компанії в соціальній мережі Інстаграм, зміна дизайну логотипу та використання таргетованої реклами та цільову аудиторію. Крім того, автор вважає доцільним організацію інтеграції компанії з відомими блогерами на Youtube у вигляді реклами в відео.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of Internet marketing are considered, the main tools of Internet marketing and features of their use are investigated. The analysis of the Internet marketing market and the IT services market in Ukraine is carried out. Also, the activities of 4Limes, its marketing complex and the development of recommendations for improving the effectiveness of marketing communications are considered in detail. The real state of the enterprise in the market of services is determined. The analysis of dynamics of separate indicators for the long period and an estimation of economic expediency of realization of the offered actions is carried out. The following recommendations are offered - change the appearance and design of the company's profile header on the social network Instagram, change the design of the logo and the use of targeted advertising and the target audience. In addition, the author considers it appropriate to organize the integration of the company with a well-known bloggers on Youtube in the form of advertising in videos.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectІнформаційні технологіїen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectінструменти Інтернет- маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectIT компаніяen_US
dc.subjectринок ITen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectInformation Technologyen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectInternet Marketingen_US
dc.subjectInternet Marketing Toolsen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectDigital Marketingen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectMarketing Communicationsen_US
dc.subjectIT Companyen_US
dc.subjectIT Marketen_US
dc.titleМаркетингова дiяльнiсть компанii 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацiien_US
dc.title.alternativeMarketing activities of 4Limes in the market of services in the context of digitalizationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Крижановська 45.pdf585,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.