Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14801
Title: Маркетингова дiяльнiсть компанii 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацii
Other Titles: Marketing activities of 4Limes in the market of services in the context of digitalization
Authors: Крижанівська, Т.Б.
Citation: Крижанiвська, Тетяна Борисiвна Маркетингова дiяльнiсть компанiї 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Борисiвна Крижанiвська ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: Інформаційні технології
Інтернет
Інтернет-маркетинг
інструменти Інтернет- маркетингу
маркетинг
digital-маркетинг
просування
маркетингові комунікації
IT компанія
ринок IT
075 маркетинг
Information Technology
Internet
Internet Marketing
Internet Marketing Tools
Marketing
Digital Marketing
Promotion
Marketing Communications
IT Company
IT Market
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу, досліджуються основні інструменти Інтернет-маркетингу та особливості їх використання. Проводиться аналіз ринку Інтернет-маркетингу та ринку IT послуг в Україні. Також, детально розглядається діяльність компанії 4Limes, її комплексу маркетингу та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Визначається реальний стан підприємства на ринку надання послуг. Проводиться аналіз динаміки окремих показників за тривалий період та оцінка економічної доцільності реалізації запропонованих заходів. Запропоновані наступні рекомендації – зміна зовнішнього вигляду та оформлення шапки профілю компанії в соціальній мережі Інстаграм, зміна дизайну логотипу та використання таргетованої реклами та цільову аудиторію. Крім того, автор вважає доцільним організацію інтеграції компанії з відомими блогерами на Youtube у вигляді реклами в відео.
The theoretical aspects of Internet marketing are considered, the main tools of Internet marketing and features of their use are investigated. The analysis of the Internet marketing market and the IT services market in Ukraine is carried out. Also, the activities of 4Limes, its marketing complex and the development of recommendations for improving the effectiveness of marketing communications are considered in detail. The real state of the enterprise in the market of services is determined. The analysis of dynamics of separate indicators for the long period and an estimation of economic expediency of realization of the offered actions is carried out. The following recommendations are offered - change the appearance and design of the company's profile header on the social network Instagram, change the design of the logo and the use of targeted advertising and the target audience. In addition, the author considers it appropriate to organize the integration of the company with a well-known bloggers on Youtube in the form of advertising in videos.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/KryzhanovskaT.B.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Крижановська 45.pdf585,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.