Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14802
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики ФОП "Михайлов О.Г."
Інші назви: Improvement of marketing communication policy FOP " Mikhailov OG"
Автори: Крижанiвський, Р.О.
Бібліографічний опис: Крижанiвський, Руслан Олександрович Удосконалення маркетингової комунiкативної полiтики ФОП Михайлов О.Г. : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Руслан Олександрович Крижанiвський ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 90 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингове середовище
комплекс маркетингу
маркетингова комунікативна політика
075 маркетинг
marketing environment
marketing mix
marketing communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі охарактеризовано маркетингову комунікативну політику як елемент комплексу маркетингу, надано характеристику основних етапів розробки комунікаційної політики, визначено методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової політики комунікацій . Надано техніко-економічну характеристику діяльності ФОП Михайлов О.Г.; проаналізовано маркетингове середовище ФОП Михайлов О.Г; надано характеристику місця комунікативної політики в комплексі маркетингу ФОП Михайлов О.Г.. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікативної політики ФОП Михайлов О.Г. у віртуальному середовищі; розроблено пропозиції з удосконалення оф-лайн комунікацій ФОП Михайлов О.Г.
The paper characterizes the marketing communication policy as an element of the marketing complex, describes the main stages of communication policy development, identifies methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing communications policy. The author provides technical and economic characteristics of FOP Mikhailov OG; the marketing environment of FOP Mikhailov OG is analyzed; the characteristic of a place of communicative policy in a complex of marketing of FOP Mikhailov OG is given. The paper offers recommendations for improving the communication policy of FOP Mikhailov OG in a virtual environment; developed proposals for improving offline communications FOP Mikhailov OG
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/KryzhanivskyR.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Крижанівський.pdf533,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.