Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14802
Title: Удосконалення маркетингової комунікативної політики ФОП "Михайлов О.Г."
Other Titles: Improvement of marketing communication policy FOP " Mikhailov OG"
Authors: Крижанiвський, Р.О.
Citation: Крижанiвський, Руслан Олександрович Удосконалення маркетингової комунiкативної полiтики ФОП Михайлов О.Г. : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Руслан Олександрович Крижанiвський ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 90 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингове середовище
комплекс маркетингу
маркетингова комунікативна політика
075 маркетинг
marketing environment
marketing mix
marketing communication policy
Abstract: У роботі охарактеризовано маркетингову комунікативну політику як елемент комплексу маркетингу, надано характеристику основних етапів розробки комунікаційної політики, визначено методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової політики комунікацій . Надано техніко-економічну характеристику діяльності ФОП Михайлов О.Г.; проаналізовано маркетингове середовище ФОП Михайлов О.Г; надано характеристику місця комунікативної політики в комплексі маркетингу ФОП Михайлов О.Г.. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікативної політики ФОП Михайлов О.Г. у віртуальному середовищі; розроблено пропозиції з удосконалення оф-лайн комунікацій ФОП Михайлов О.Г.
The paper characterizes the marketing communication policy as an element of the marketing complex, describes the main stages of communication policy development, identifies methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing communications policy. The author provides technical and economic characteristics of FOP Mikhailov OG; the marketing environment of FOP Mikhailov OG is analyzed; the characteristic of a place of communicative policy in a complex of marketing of FOP Mikhailov OG is given. The paper offers recommendations for improving the communication policy of FOP Mikhailov OG in a virtual environment; developed proposals for improving offline communications FOP Mikhailov OG
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/KryzhanivskyR.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Крижанівський.pdf533,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.