Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14823
Назва: | Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Партнер Дистриб‘юшн» на ринку бакалійної продукції України |
Інші назви: | Improving the marketing activities of Partner Distribution LLC in the market of groceries of Ukraine |
Автори: | Мартинюк, К.С. |
Бібліографічний опис: | Мартинюк, Катерина Сергiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi ТОВ "Партнер Дистриб'юшн" на ринку бакалiйної продукцiї України : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Сергiївна Мартинюк ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 94 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетингова діяльність комплекс маркетингу аналіз маркетингового середовища економічна ефективність 075 маркетинг marketing activity marketing complex analysis of marketing environment economic efficiency |
Короткий огляд (реферат): | У роботі визначено сутність та значення маркетингової діяльності, структуру та елементи комплексу маркетингу на прикладі концепції «4Р», описано систему управління комплексом маркетингу підприємства на ринку бакалійної продукції.
Розглянуто організаційно-економічну характеристику та оцінку основних складових комплексу маркетингу ТОВ «Партнер Дистриб’юшин», проаналізовано маркетингове середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження споживачів підприємства ТОВ «Партнер Дистриб’юшин».
Розроблено напрями щодо вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Партнер Дистриб’юшин», обґрунтовано економічну ефективність запропонованих напрямів удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Партнер Дистриб’юшин». The essence and significance of marketing activity, structure and elements of marketing complex on the example of the concept of "4P" are defined in the work, the management system of the marketing of groceries of Ukraine. The organizational and economic characteristics and assessment of the main components of the marketing complex of LLC "Partner Distribution" are considered, the marketing environment of the company is analyzed, the marketing research of consumers of the company LLC " Partner Distribution " is conducted. The directions on improvement of marketing communications at the enterprise of LLC Partner Distribution are developed, economic efficiency of the offered directions of improvement of a complex of marketing at the enterprise of LLC Partner Distribution is proved. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Martyniuk.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
анат. реферат.pdf | 349,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.