Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14825
Title: Бренд як основний інструмент оцінки та підвищення впізнаваності» ( на прикладі ТОВ «Деметра»)
Other Titles: Brand as the main tool for assessing and improving visibility (on the example of company LLC «Demetra» )
Authors: Мінаєва, Г.О.
Citation: Мiнаєва, Ганна Олегiвна Бренд як основний iнструмент оцiнки та пiдвищення впiзнаванностi (на прикладi компанiї ТОВ "Демента") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Олегiвна Мiнаєва ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 100 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: бренд
маркетинг
маркетинговий аналіз
маркетингові засоби та підвищення впізнаваності бренду
075 маркетинг
brand
marketing
marketing analysis
marketing tools and brand awareness
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел . Об’єкт дослідження – бренд " Gepur " компанії ТОВ «Деметра». Предметом дослідження виступає бренд компанії ТОВ «Деметра».- «Gepur» та вплив брендингу на діяльність цієї компанії на ринку. Метою роботи є дослідження рівня розвитку бренду та маркетингових заходів на прикладі провідної української компанії "Деметра" та її бренда та розробка напрямів щодо їх вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність бренду на підприємстві ТОВ «Деметра». Аналізується стан маркетингової діяльності ТОВ «Деметра». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used . The subject of the study is the brand of «Gepur» of company LLC «Demetra» and the impact of branding on the company's activities in the market. The aim of the work is to study the level of brand development and marketing activities on the example of the leading Ukrainian company LLC «Demetra» and her brand, develop directions for their improvement. The paper analyzes the general concepts and essence of the brand at the company «Demetra». The state of marketing activity of «Demetra» LLC is analyzed. According to the results of the study, the expediency of implementing these measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Minaieva.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Мінаєва Г.О...pdf718,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.