Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМожин, А.І.-
dc.date.accessioned2022-08-11T08:39:15Z-
dc.date.available2022-08-11T08:39:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМожин, Анастасiя Iванiвна Аналiз маркетингової дiяльностi та розробка рекомендацiї щодо її удосконалення на прикладi Нацiонального наукового центру "Iнститут виноградарства i виноробства iменi В.Є. Таїрова" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Iванiвна Можин ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 105 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Mozhin.pd-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКомплекс маркетингу як основи діяльності підприємництва. Проаналізована господарська діяльність підприємства ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Досліджено маркетингове середовище і комплекс маркетингу ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Проаналізовано сучасний стан комплексу маркетингу ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Запропоновано удосконалення організації маркетингової діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Розрахована ефективність напрямків удосконалення маркетингової діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В. Є. Таїрова».en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical aspects of the enterprise marketing complex. The content and role of advertising in modern business. Marketing complex as the basis of entrepreneurial activity; The economic activity of the enterprise NSC Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The marketing environment and the marketing complex of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The state of the marketing complex of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. An improvement in the organization of marketing activities of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The effectiveness of the directions for improving the marketing activities of the NSC "Institute of Viticulture and Winemaking named after V. E. Tairov" has been calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectPEST аналізen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectаналіз трендівen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectPEST analysisen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjecttrend analysisen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.titleАналіз маркетингової діяльності та розробка рекомендації щодо її удосконалення на прикладі Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова»en_US
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities and development of recommendations for its improvement on the example of the National Scientific Center “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairova"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Можин А.pdf169,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.