Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14826
Title: | Аналіз маркетингової діяльності та розробка рекомендації щодо її удосконалення на прикладі Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова» |
Other Titles: | Analysis of marketing activities and development of recommendations for its improvement on the example of the National Scientific Center “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairova" |
Authors: | Можин, А.І. |
Citation: | Можин, Анастасiя Iванiвна Аналiз маркетингової дiяльностi та розробка рекомендацiї щодо її удосконалення на прикладi Нацiонального наукового центру "Iнститут виноградарства i виноробства iменi В.Є. Таїрова" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Iванiвна Можин ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 105 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг комплекс маркетингу PEST аналіз SWOT аналіз аналіз трендів бенчмаркінг економічна ефективність 075 маркетинг marketing marketing mix PEST analysis SWOT analysis trend analysis benchmarking economic efficiency |
Abstract: | Комплекс маркетингу як основи
діяльності підприємництва.
Проаналізована господарська діяльність підприємства ННЦ «Інститут виноградарства і
виноробства імені В.Є. Таїрова». Досліджено маркетингове середовище і комплекс маркетингу
ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Проаналізовано сучасний стан
комплексу маркетингу ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова».
Запропоновано удосконалення організації маркетингової діяльності ННЦ «Інститут
виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Розрахована ефективність напрямків
удосконалення маркетингової діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.
Є. Таїрова». The paper deals with the theoretical aspects of the enterprise marketing complex. The content and role of advertising in modern business. Marketing complex as the basis of entrepreneurial activity; The economic activity of the enterprise NSC Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The marketing environment and the marketing complex of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The state of the marketing complex of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. An improvement in the organization of marketing activities of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The effectiveness of the directions for improving the marketing activities of the NSC "Institute of Viticulture and Winemaking named after V. E. Tairov" has been calculated. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Mozhin.pd |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Можин А.pdf | 169,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.