Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14829
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності ФОП «Анічкін Володимир Валерійович"
Інші назви: Improving the marketing activities of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"
Автори: Оладенко, Є.І.
Бібліографічний опис: Оладенко, Єлизавета Iгорiвна Удосконалення маркетингової дiяльностi ФОП "Анiчкiн Володимир Валерiйович" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Єлизавета Iгорiвна Оладенко ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 77 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
конкурентоспроможність підприємства
маркетинг
маркетинговий розвиток торговопосередницького підприємства
удосконалення маркетингової діяльності
шляхи економічного обґрунтування запропонованих заходів
реклама
075 маркетинг
marketing activity
enterprise competitiveness
marketing
marketing development of trade and intermediary enterprises
improvement of marketing activity
ways of economic substantiation of proposed measures
advertising
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано характеристику основних підходів до управління ефективністю маркетингової діяльності підприємства охарактеризовано значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах Розглянуто організаційно-економічну характеристику ФОП «Анічкін Володимир Валерійович»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активізації збутової політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович».
The paper defines the role of marketing activities in the functioning of domestic enterprises, provides a description of the main approaches to managing the effectiveness of marketing activities of the enterprise, describes the importance of marketing for the enterprise in market conditions The author provided organizational and economic characteristics of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" ;; analyzed the marketing environment of the enterprise; researched the marketing complex of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" The qualification work provides proposals for improving the communication policy of ARMAR LLC in a virtual environment; developed recommendations for intensifying the sales policy of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Oladenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат PDF.pdf201,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.