Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14830
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Одеський хлібозавод №4»
Інші назви: Improving the marketing activities of the enterprise «Odessa bakery №4»
Автори: Павлик, В.А.
Бібліографічний опис: Павлик, Веронiка Андрiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства "Одеський хлiбзавод 4" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Веронiка Андрiївна Павлик ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 118 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетинг
функції маркетингу
елементи маркетингу
комплекс маркетингу
маркетингові стратегії
показники підприємства
маркетингове середовище
конкуренти
виробники хліба
STEP-аналіз
SWOT-аналіз
оцінка конкурентоспроможності
багатокутник конкурентоспроможності
сегментування
маркетингове дослідження
комунікативна політика
розвиток іміджу
міжнародна виставка
розвиток в мережі Інтернет
соціальні мережі
Інтернет-маркетинг
075 маркетинг
marketing activity
marketing
marketing functions
elements of marketing
marketing complex
marketing strategies
enterprise indicators
marketing environment
competitors
bread producers
STEP-analysis
SWOT-analysis
competitiveness assessment
competitiveness polygon
segmentation
segmentation
marketing research
communication policy
image development
international exhibition
development on the Internet
social networks
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств, надано визначення сутності маркетингової діяльності, визначено складові елементи маркетингової діяльності, а також виділено маркетингові стратегії розвитку підприємства. Описана загальна характеристика маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4», проаналізоване маркетингове середовище підприємства, а також надана оцінка комплексу маркетингу ТОВ «Одеський хлібозавод №4». Надано пропозиції з удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4», а також пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activities of enterprises, provides a definition of the essence of marketing activities, identifies the constituent elements of marketing activities, as well as highlights marketing strategies for enterprise development. The general characteristics of marketing activity of the enterprise LLC "Odessa bakery №4" are described, the marketing environment of the enterprise is analyzed, and also the estimation of a complex of marketing of LLC "Odessa bakery №4" is given. Proposals for improving the marketing communication policy of the company "Odessa Bakery №4", as well as proposals for improving the marketing activities of the company on the Internet.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Pavlyk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Павлик.В.А..pdf525,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.