Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14830
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Одеський хлібозавод №4»
Other Titles: Improving the marketing activities of the enterprise «Odessa bakery №4»
Authors: Павлик, В.А.
Citation: Павлик, Веронiка Андрiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства "Одеський хлiбзавод 4" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Веронiка Андрiївна Павлик ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 118 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинг
функції маркетингу
елементи маркетингу
комплекс маркетингу
маркетингові стратегії
показники підприємства
маркетингове середовище
конкуренти
виробники хліба
STEP-аналіз
SWOT-аналіз
оцінка конкурентоспроможності
багатокутник конкурентоспроможності
сегментування
маркетингове дослідження
комунікативна політика
розвиток іміджу
міжнародна виставка
розвиток в мережі Інтернет
соціальні мережі
Інтернет-маркетинг
075 маркетинг
marketing activity
marketing
marketing functions
elements of marketing
marketing complex
marketing strategies
enterprise indicators
marketing environment
competitors
bread producers
STEP-analysis
SWOT-analysis
competitiveness assessment
competitiveness polygon
segmentation
segmentation
marketing research
communication policy
image development
international exhibition
development on the Internet
social networks
Internet marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств, надано визначення сутності маркетингової діяльності, визначено складові елементи маркетингової діяльності, а також виділено маркетингові стратегії розвитку підприємства. Описана загальна характеристика маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4», проаналізоване маркетингове середовище підприємства, а також надана оцінка комплексу маркетингу ТОВ «Одеський хлібозавод №4». Надано пропозиції з удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4», а також пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activities of enterprises, provides a definition of the essence of marketing activities, identifies the constituent elements of marketing activities, as well as highlights marketing strategies for enterprise development. The general characteristics of marketing activity of the enterprise LLC "Odessa bakery №4" are described, the marketing environment of the enterprise is analyzed, and also the estimation of a complex of marketing of LLC "Odessa bakery №4" is given. Proposals for improving the marketing communication policy of the company "Odessa Bakery №4", as well as proposals for improving the marketing activities of the company on the Internet.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Pavlyk.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕФЕРАТ Павлик.В.А..pdf525,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.