Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14831
Назва: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД»
Інші назви: Improving the marketing communication policy of the enterprise on the example of SITNEY LTD
Автори: Пержан, В.В.
Бібліографічний опис: Пержан, Валерiя Володимирiвна Удосконалення маркетингової комунiкацiйної полiтики пiдприємства на прикладi ТОВ "СIТНЕЙ ЛТД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Валерiя Володимирiвна Пержан ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 82 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова комунікаційна політика
комунікація
веб-сайт
інтернет-маркетинг
SEO-оптимізація
контекстна реклама
виставка
075 маркетинг
marketing
marketing communication policy
communication
website
internet marketing
SEO-optimization
contextual advertising
exhibition
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової комунікаційної політики, напрями її удосконалення на ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій на логістичному підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД», динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД» за допомогою розробки веб-сайту для оптимізації комунікаційної політики, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у виставках, присвячених логістичній діяльності.
The essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications at the logistics enterprise is considered. The main financial indicators of SITNEY LTD activity, the main dynamics of sales of the main types of services are analyzed. The complex of marketing and marketing environment of the enterprise is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing communication policy of SITNEY LTD are offered by means of development of the website for optimization of communication policy, introduction of tools of Internet marketing and participation in the exhibitions devoted to logistic activity.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Perzhan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат.pdf134,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.