Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14869
Назва: | Сучасні тенденції та напрями використання підприємствами інформаційнокомунікаційних технологій |
Інші назви: | Modern trends and directions of information and communication technologies using by enterprises |
Автори: | Скляр, Д.В. Skliar, D. |
Бібліографічний опис: | Скляр Д. В. Вплив галузевих тенденцій на управління бізнес-процесами у сфері електронної комерції / Д. В. Скляр // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2021. – № 2 (77). – С. 111-124. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ідентифікатор DOI: | https://doi.org/10.33987/vsed.2(77).2021.111-124 |
Ключові слова: | бізнес-процеси управління бізнес-процесами електронна комерція підприємства інформаційні технології онлайн-торгівля галузеві тенденції |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто специфіку розвитку сфери електронної комерції та
визначено основні напрямки впливу галузевих тенденцій на управління бізнес-процесами в
ній. Актуалізовано необхідність розробки на основі аналітичних даних науковопрактичного інструментарію та рекомендацій, що визначають й характеризують зв’язок
між галузевими тенденціями та траєкторією розвитку підприємств електронної комерції.
Охарактеризовано контекст та умови діяльності сучасних підприємств електронної
комерції, включаючи проблематику розвитку даної сфери під впливом обмежувальних
заходів, пов’язаних з пандемією коронавірусу COVID-19. Актуалізовано потребу
ефективного реагування підприємства електронної комерції на певні тенденції, відзначено
необхідність адаптації управління даним підприємством до зміни умов господарювання,
технологічних та інституційних трансформацій. Здійснено ідентифікацію проблем та
сформовано науково-практичні рішення, орієнтовані на підвищення ефективності
діяльності підприємств сфери електронної комерції в умовах впливу факторів зовнішнього
середовища. Визначено найбільш впливові фактори, що характеризують практику
функціонування економічних суб’єктів сфери електронної комерції на поточному етапі на
глобальному рівні. Досліджено провідні галузеві тенденції та умови діяльності у сфері
електронної комерції та охарактеризовано вплив цих тенденцій на управління
підприємствами у сфері електронної комерції. Визначено та обґрунтовано стратегічні
орієнтири, окреслено базові передумови та надано науково-практичні рекомендації
стосовно підвищення ефективності управління підприємствами електронної комерції за
сучасних умов господарювання в контексті впливу внутрішньогалузевих тенденцій.
Проаналізовано передумови трансформації практики управління бізнес-процесами в
електронній комерції під впливом зазначених тенденцій. The article considers the specifics of e-commerce sphere development and determines the main directions of industry trends influence on the business process management. The need to develop on the basis of analytical data of scientific and practical tools and recommendations that define and characterize the relationship between industry trends and the trajectory of e-commerce enterprises development is actualized. The context and conditions of modern e-commerce enterprises activity are described, including the issues of development of this sphere under the influence of restrictive measures related to the coronavirus pandemic COVID-19. The need for the effective response of the e-commerce enterprise to certain tendencies is actualized, the necessity of adaptation of management of this enterprise to change of managing conditions, technological and institutional transformations is noted. Problems have been identified and scientific and practical solutions have been formed, focused on improving of e-commerce enterprises efficiency under the influence of environmental factors. The most influential factors that characterize the practice of economic entities functioning in the field of e-commerce at the current stage at the global level are determined. The leading industry trends and conditions of activity in the field of e-commerce are studied and the impact of these trends on the enterprises management in the field of e-commerce is characterized. The strategic guidelines are defined and substantiated, the basic preconditions are outlined and scientific and practical recommendations are given to increase the efficiency of e-commerce enterprises management in modern business conditions in the context of the impact of intra-industry trends. The preconditions for the transformation of business process management practices in e-commerce under the influence of these trends are analyzed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14869 |
Інші ідентифікатори: | УДК 330.341.1 JEL classification: L810; М200; Q010 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2, № 77 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+ 111-124.pdf | 601,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.