Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14970
Title: Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств
Other Titles: Marketing and logistics aspects of the activities of export-oriented enterprises
Authors: Тарасова, К.І.
Литовченко, І.Л.
Смирнова, Н.В.
Обнявко, О.В.
Кухарська, Н.О.
Андрєєва, Н.М.
Постан, М.Я.
Саєнсус, М.А.
Рулінська, О.В.
Андрєєва, Н.М.
Саєнсус, М.А.
Рулінська, О.В.
Жарська, І.О.
Сотніков, Ю.М.
Шкурупська, І.О.
Полянська, О.Є.
Сало, Я.В.
Бербер, А.І.
Беспалов, В.М.
Новак, Г.В.
Губерник, А.О.
Шеремета, О.В.
Бутенко, А.А.
Tarasova, K.
Litovchenko, I.
Smyrnova, N.
Obniavko, O.
Kuharskaya, N.
Andryeyeva, N.
Postan, M.
Saiensus, M.
Rulinskaya, O.
Zharska, I.
Sotnikov, Y.
Shkurupska, I.
Sotnikov, Yu.
Shkurupskaya, I.
Polyanska, O.
Salo, Ya.
Berber, А.
Novak, H.
Bespalov, V.
Gubernyk, A.
Sheremeta, O.
Butenko, T.
Citation: Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств: моногр. / за заг. ред.: І.Л. Литовченко; ОНЕУ . - К. : ФОП Гуляєва В.М. – 2022. – 512 с.
Issue Date: 2022
DOI: https://doi.org/10.32680/978-617-7901-69-2
Keywords: експортно-орієнтовані підприємства
маркетинг
логістика
цифрова економіка
ланцюги поставок
export-oriented enterprises
marketing
marketing
logistics
digital economy
supply chains
Abstract: У монографії представлено результати комплексного дослідження теоретичних основ маркетингової та логістичної діяльності експортно орієнтованих підприємств. Проаналізовано і висвітлено методичні основи та практику сучасної маркетингової діяльністі господарюючих суб’єктів України та світу в умовах руху до цифрової економіки.. Монографія призначена для науковців, практиків, керівниів підприємств, регіональних маркетинг-менеджерів, логістів, аспірантів і студентів всіх спеціальностей, а також для всіх зацікавлених осіб
The monograph presents the results of a comprehensive study of the theoretical foundations of marketing and logistics activities of export-oriented enterprises. The methodical foundations and practice of modern marketing activities of economic entities of Ukraine and the world in the conditions of the movement towards the digital economy are analyzed and highlighted. The monograph is intended for scientists, practitioners, managers of enterprises, regional marketing managers, logisticians, graduate students and students of all specialties, as well as for all interested persons.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14970
ISBN: 978-617-7901-69-2
Other Identifiers: УДК 658.8:339.564
JEL М300, О300
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія 14-1.09 2022.pdf7,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.