Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14974
Назва: Розвиток роздрібного банківського бізнесу в Україні
Інші назви: Development of retail banking business in Ukraine
Автори: Гаркуша, Ю.О.
Марушевська, В. В.
Harkusha, Yu.
Marushevska, V.
Бібліографічний опис: Гаркуша Ю. О. Розвиток роздрібного банківського бізнесу в Україні / Ю. О. Гаркуша, В. В. Марушевська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 5-6 (294-295). – С. 15-20.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-5-6-294-295-15-20
Ключові слова: банківська діяльність
роздрібний бізнес
кредит
депозит
банківський продукт
banking
retail business
credit
deposit
banking product
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні та практичні основи процесу управління роздрібним бізнесом банків України. Детально проаналізовано основні тенденції розвитку ринку роздрібних банківських послуг за основними напрямками. Визначено проблеми управління роздрібним бізнесом банків. За результатами аналізу стану ринку роздрібних банківських послуг запропоновано покращувати якість дистанційного банківського обслуговування клієнтів, оскільки цифровізація є рушійною силою в сучасному веденні бізнесу, крім цього варто підвищувати надійність банківських ресурсів та формувати якісний кредитний портфель, шляхом вдосконалення процедури визначення кредитоспроможності позичальника.
With the active functioning of the retail banking market and increasing competition between financial institutions in the monetary sphere of the economy, domestic banks are beginning to pay more attention to communication with customers and their level of satisfaction with banking services. In the course of customer service, banks are constantly improving financial services, introducing new banking products and their marketing mechanisms, including in the retail banking business, as this segment of the banking market can be considered the most profitable. The article considers the theoretical and practical foundations of the process of managing the retail business of Ukrainian banks. The main trends in the development of the retail banking services market in the main areas are analyzed in detail. The main problems of managing the retail business of banks are identified. According to the analysis of the retail banking market, it is proposed to improve remote customer service, as digitalization is a driving force in modern business, in addition, increase the reliability of banking resources and create a quality loan portfolio by improving the borrower's creditworthiness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14974
Інші ідентифікатори: УДК 336.71
JEL Classification: G210
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи
№ 5-6 (294-295)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-20.pdf377,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.