Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15009
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива»
Інші назви: Improving marketing activities at the company "Agrofirma Khlibna Niva"
Автори: Решетнік, Н.О.
Бібліографічний опис: Удосконалення маркетингової дiяльностi на пiдприємствi ТОВ "Агрофiрма Хлiбна Нива" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Наталiя Олегiвна Решетнiк ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 96 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингове середовище
асортимент
якість
SWOT - аналіз
інтернет-маркетинг
075 маркетинг
marketing
marketing environment
assortment
quality
SWOT - analysis
internet marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, характеристика основних цільових сегментів, характеристика товарного асортименту та способів його просування. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива». Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива» на ринку хлібобулочної продукції, в тому числі ведення нового товару в асортимент підприємства, залучення інструментаріїв інтернет-маркетингу на підприємстві.
The paper considers the theoretical aspects of marketing activities of the enterprise, the characteristics of the main target segments, the characteristics of the product range and ways to promote it. The state of the main economic indicators of economic activity of the enterprise LLC "Agrofirma Khlibna Niva" is analyzed. The main directions of effective development of marketing activities of the company "Agrofirma Khlibna Niva" in the market of bakery products, including the introduction of new products in the range of the company, attracting tools for Internet marketing at the company.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Reshetnik.pd
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf491,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.