Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15014
Назва: Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг
Інші назви: Improving the marketing policy of Alpina Cafe in the services market
Автори: Шведюк, К.В.
Бібліографічний опис: Шведюк, Катерина Василiвна Удосконалення маркетингової полiтики кафе "Альпiна" на ринку послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Василiвна Шведюк ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська .- Одеса: ОНЕУ, 2022,- 87 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
редизайн
веб-сайт
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
ринок послуг
075 маркетинг
marketing
marketing policy
redesign
website
internet marketing
social networks
services market
Короткий огляд (реферат): Шведюк К.В. «Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг» Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою Маркетинг. Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової політики, напрями її удосконалення на ФОП «Борисенко О.Л.». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій в закладі «Альпіна». Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» за допомогою редизайну веб-сайту, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у рекламних кампаніях у соціальних мережах.
The paper considers the theoretical foundations and analysis of marketing policy, directions for its improvement at individual proprietor(IP) "Borisenko O.L.". The essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications in the institution "Alpina" is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing policy of Alpina cafe by means of redesign of the website, introduction of tools of Internet marketing and participation in advertising campaigns on social networks are offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Shvedyuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РефератШведюк.pdf462,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.