Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15016
Назва: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства
Інші назви: Development of recommendations for improving the marketing communications of the enterprise
Автори: Шидерова, Л.Ю.
Бібліографічний опис: Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Людмила Юрiївна Шидерова ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 90с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комунікаційна політика
маркетингові комунікації
аграрний маркетинг
інструменти маркетингових комунікацій
075 маркетинг
marketing
communication policy
marketing communications
agricultural marketing
marketing communication tools
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства, особливості маркетингових комунікацій в аграрній сфері. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства. Запропоновано основні напрямки удосконалення організації та планування маркетингової комунікаційної діяльності для ефективного функціонування ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова».
The work deals with the theoretical aspects of marketing communication policy of the enterprise, features of marketing communications in the agricultural sphere. Author analysis state of the main economic indicators of economic activity of NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking». The analysis of the marketing environment of the enterprise is carried out. The main directions of improving the organization and planning of marketing communication activities for the effective functioning of the NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking».
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Shyderova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шидерова Людмила_реферат.pdf479,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.