Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15017
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «My box»
Інші назви: Improving the marketing activities of the «My box» enterprise
Автори: Шилов, Б.Л.
Бібліографічний опис: Удосконалення маркетингової дiяльност i пiдприємства "My box" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Борис Львович Шилов ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 81с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
аналіз маркетингового середовища
економічна ефективність
073 менеджмент
marketing activities
marketing mix
analysis of the marketing environment
economic efficiency
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено сутність та значення маркетингової діяльності, визначено сутність та значення маркетингової діяльності, розглянуто характеристики основних підходів до управління комплексом маркетингу діяльності підприємства, описано ефективність маркетингу та основні методи її обчислення для підприємств. Розглянуто організаційно-економічну характеристику та оцінку основних складових комплексу маркетингу підприємства «My box», », проаналізовано маркетингове середовище «My box», проведено маркетингове дослідження комплексу маркетингу підприємства «My box». Розроблені пропозиції з покращення маркетингової діяльності підприємства «My box», доведено економічну ефективність запропонованих напрямів удосконалення комплексу маркетингу і були проведені заходи з покращення комунікативної політики на підприємстві ТОВ «My box».
In the robot, the day and the value of the marketing activity are assigned, the day and the value of the marketing activity are assigned, the characteristics of the main approaches to the management of the marketing complex of the activity of the enterprise are considered, the effectiveness of marketing and the main methods of calculation for enterprises are described. The organizational and economic characteristics and assessment of the main warehouse marketing complex of the enterprise "My box" were reviewed, the marketing medium of "My box" was analyzed, and the marketing follow-up of the marketing complex of the enterprise "My box" was carried out. expanded the propositions to reduce the marketing activity of the My box business, brought the economic efficiency of the promotion directly to the marketing mix and carried out a visit to the improvement of the communication policy of the My box company
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Shilov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Шилов.pdf528,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.