Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШнаревич, А.В.-
dc.date.accessioned2022-09-23T06:41:07Z-
dc.date.available2022-09-23T06:41:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРозробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Володимирiвна Шнаревич ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 87с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shnarevych.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової збутової політики підприємства, методи організації маркетингової збутової політики. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «Елекран Софт» Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку збутової політики підприємства ТОВ «Елекран Софт» на ІТ ринку, в тому числі впровадження механізму формування перспективного товарного асортименту, встановлення цін як на власну так і на дистриб’юторську продукцію на рівні ринкових, оновлення сайту з введенням сучасних тенденцій, активна рекламна кампанія та підвищення рівня заробітної плати менеджеру за рахунок росу рівня продажів за допомогою кореляційно-регресійного аналізу, ABC- аналізу, вдосконалення системи контролю якості на підприємстві,en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical aspects of the marketing product policy of the enterprise, methods of organizing the marketing product policy. Analyzed the state of the main economic indicators of the economic activity of the enterprise LLC "Elecran Soft" The main directions of effective development of the product policy of the enterprise of LLC "Elecran Soft" in the IT market are proposed, including the introduction of a mechanism for forming a promising product range, setting prices for both own and distributor products at market level, updating the site with modern trends, active advertising campaign and raising the salary of the manager by increasing the level of sales through correlation and regression analysis, ABC-analysis, improving the quality control system at the enterprise,-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectABC-аналізen_US
dc.subjectпрограмне забезпеченняen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsales policyen_US
dc.subjectrangeen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectABC-analysisen_US
dc.subjectsoftwareen_US
dc.titleРозробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт"en_US
dc.title.alternativeDevelopment of recommendations on how to improve the security policy of LLC "Elecran Soft"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Шнаревич Анастасия.pdf219,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.