Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15021
Title: Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт"
Other Titles: Development of recommendations on how to improve the security policy of LLC "Elecran Soft"
Authors: Шнаревич, А.В.
Citation: Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Володимирiвна Шнаревич ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 87с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
збутова політика
асортимент
якість
ABC-аналіз
програмне забезпечення
075 маркетинг
marketing
sales policy
range
quality
ABC-analysis
software
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової збутової політики підприємства, методи організації маркетингової збутової політики. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «Елекран Софт» Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку збутової політики підприємства ТОВ «Елекран Софт» на ІТ ринку, в тому числі впровадження механізму формування перспективного товарного асортименту, встановлення цін як на власну так і на дистриб’юторську продукцію на рівні ринкових, оновлення сайту з введенням сучасних тенденцій, активна рекламна кампанія та підвищення рівня заробітної плати менеджеру за рахунок росу рівня продажів за допомогою кореляційно-регресійного аналізу, ABC- аналізу, вдосконалення системи контролю якості на підприємстві,
The paper deals with the theoretical aspects of the marketing product policy of the enterprise, methods of organizing the marketing product policy. Analyzed the state of the main economic indicators of the economic activity of the enterprise LLC "Elecran Soft" The main directions of effective development of the product policy of the enterprise of LLC "Elecran Soft" in the IT market are proposed, including the introduction of a mechanism for forming a promising product range, setting prices for both own and distributor products at market level, updating the site with modern trends, active advertising campaign and raising the salary of the manager by increasing the level of sales through correlation and regression analysis, ABC-analysis, improving the quality control system at the enterprise,
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Shnarevych.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕФЕРАТ Шнаревич Анастасия.pdf219,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.