Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомашайтiс, К.Д.-
dc.date.accessioned2022-09-23T07:15:01Z-
dc.date.available2022-09-23T07:15:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРеклама у комунiкативнiй дiяльностi банкiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Дмитрiвна Томашайтiс ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Tomashaitis1.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractРозвиток ринкових відносин у наш час неможливо уявити без реклами. Реклама в нашій країні стала необхідною умовою функціонування підприємств різних форм власності. Вона торкається інтересів мільйонів людей і стає невід'ємною частиною їхнього життя, впливаючи на нові рішення та думки. З усього набору ринкових інструментів багато підприємств швидко освоїли і почали широко використовувати рекламу. Одною з центральних проблем просування банку в цілому та планування банківської реклами зокрема – стандартність, максимальна уніфікованість банківських послуг та, як наслідок, практична «не відмінність» одного банку від іншого. Усі учасники ринку надають своїм клієнтам приблизно однаковий набір послуг на аналогічних умовах, що ускладнює варіативність реклами для ефективної комунікативної діяльності.en_US
dc.description.abstractThe development of market-oriented products in our time is impossible to reveal without advertising. Advertising in our country has become a necessary intellectual function of enterprises of various forms of power. There are interests of millions of people and become an invisible part of their life, embracing the new decisions of that thought. With a wide range of market tools, a rich variety of enterprises were quickly mastered and began to widely use advertising. One of the central problems of promoting the bank as a whole and planning the banking advertising of the zocrem is the standard, maximum unification of banking services, and, as a result, it is practical “not to recognize” one bank for another. All participants in the market give their clients approximately the same number of services on similar minds, which facilitates the variability of advertising for effective communicative activity.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectринкові відносиниen_US
dc.subjectпросування банкуen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectmarket blueen_US
dc.subjectpushing the jaren_US
dc.titleРеклама у комунікативній діяльності банківen_US
dc.title.alternativeAdvertising at the communicative activity of banksen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Томашайтіс Катерини.pdf443,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.