Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15023
Title: Реклама у комунікативній діяльності банків
Other Titles: Advertising at the communicative activity of banks
Authors: Томашайтiс, К.Д.
Citation: Реклама у комунiкативнiй дiяльностi банкiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Дмитрiвна Томашайтiс ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: реклама
банк
ринкові відносини
просування банку
075 маркетинг
advertising
bank
market blue
pushing the jar
Abstract: Розвиток ринкових відносин у наш час неможливо уявити без реклами. Реклама в нашій країні стала необхідною умовою функціонування підприємств різних форм власності. Вона торкається інтересів мільйонів людей і стає невід'ємною частиною їхнього життя, впливаючи на нові рішення та думки. З усього набору ринкових інструментів багато підприємств швидко освоїли і почали широко використовувати рекламу. Одною з центральних проблем просування банку в цілому та планування банківської реклами зокрема – стандартність, максимальна уніфікованість банківських послуг та, як наслідок, практична «не відмінність» одного банку від іншого. Усі учасники ринку надають своїм клієнтам приблизно однаковий набір послуг на аналогічних умовах, що ускладнює варіативність реклами для ефективної комунікативної діяльності.
The development of market-oriented products in our time is impossible to reveal without advertising. Advertising in our country has become a necessary intellectual function of enterprises of various forms of power. There are interests of millions of people and become an invisible part of their life, embracing the new decisions of that thought. With a wide range of market tools, a rich variety of enterprises were quickly mastered and began to widely use advertising. One of the central problems of promoting the bank as a whole and planning the banking advertising of the zocrem is the standard, maximum unification of banking services, and, as a result, it is practical “not to recognize” one bank for another. All participants in the market give their clients approximately the same number of services on similar minds, which facilitates the variability of advertising for effective communicative activity.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Tomashaitis1.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Томашайтіс Катерини.pdf443,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.