Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15073
Назва: Удосконалення імпорту підприємства-дистрибютора алкогольної продукції
Інші назви: Improving the import of enterprises-distributors of alcoholic beverages
Автори: Остапенко, М.В.
Бібліографічний опис: Удосконалення iмпорту пiдприємства-дистриб'ютора алкогольної продукцiї (на прикладi ТОВ "ВИНФОРТ") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Маргарита Вiталiївна Остапенко ; наук. кер. Iнна Олегiвна Уханова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 99 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імпорт
алкогольна продукція
світовий ринок алкогольних напоїв
показники імпорту
імпортний контракт
292 міжнародні економічні відносини
import
alcohol products
world market of alcoholic beverages
import indicators
import contract
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – імпорт підприємства-дистрибютора алкогольної продукції. У роботі розглядаються теоретичні основи дослідження імпорту підприємства-дистрибютора, узагальнено чинники, що впливають на імпорт підприємсь, що займаються дистрибуцією алкогольної продукції, узагальнено методи оцінки та аналізу імпорту. Охарактеризовано та проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Винфорт», проаналізовано чинники, що впливають на імпорт підприємства, визначено показники імпортної діяльності підприємства. Розроблено та запропоновано основні напрями удосконалення імпорту ТОВ «Винфорт», зокрема за рахунок нової моделі управління імпортом підприємства та організаційно-економічних заходів, спрямованих на удосконалення реалізації імпортних угод.
Qualification work consists of three sections. The object of research is the import of an enterprise-distributor of alcoholic products. The paper considers the theoretical foundations of the study of imports of the distributor, summarizes the factors influencing the import of enterprises engaged in the distribution of alcoholic products, summarizes the methods of evaluation and analysis of imports. The foreign economic activity of Winfort LLC is characterized and analyzed, the factors influencing the enterprise's import are analyzed, the indicators of the enterprise's import activity are determined. The main directions of improving the import of Winfort LLC have been developed and proposed, in particular due to the new model of import management of the enterprise and organizational and economic measures aimed at improving the implementation of import agreements.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Ostapenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапенко_реферат.pdf280,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.