Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15200
Назва: Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму
Інші назви: Organization of promotion and realization of tourism product by enterprises in the field of tourism
Автори: Постолатій, Д.О.
Бібліографічний опис: Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємствами сфери туризму на прикладi ТОВ "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Дарiя Олександрiвна Постолатiй ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 88 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристичний продукт
туристичне підприємство
просування туристичного продукту
реалізація туристичного продукту
заходи просування
стратегія
Короткий огляд (реферат): У першому розділі роботи проаналізовано теоретичні основи формування системи просування та реалізації туристичного продукту, а саме розглянуто методологічні підходи до просування та реалізації та світовий досвід у сфері просування та реалізації туристичного продукту. Другий розділ містить аналіз економічних показників діяльності підприємства «Селезньов Тур», охарактеризовано систему просування та реалізації туристичного продукту даним підприємством. У третьому розділі наведено шляхи удосконалення системи просування та реалізації туристичного продукту підприємства «Селезньов Тур», запропоновано заходи щодо створення нових стратегій просування та реалізації туристичного продукту даного підприємства.
Qualification work consists of introduction, three sections, conclusions, list of sources used, applications. Object of research: process of promotion and realization of tourist product. 9 Subject of research: research of strategies of promotion and realization of products of tourist enterprise «Seleznev Tour». In the first section of the work the theoretical bases of forming the system of promotion and are analyzed namely, methodological approaches to promotion and realization and world experience in the sphere are considered. The second section contains an analysis of economic indicators of the activity of the company «Seleznev Tour», the system of promotion and realization of tourist product by the given enterprise is described. The third section presents ways to improve the system of promotion and realization of tourism products of the enterprise «Seleznev Tour», proposed measures to create new strategies for the promotion and realization of the tourist product of the enterprise.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Postolatii.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат диплом Постолатий.pdf270,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.