Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15201
Назва: Управління продуктом корпоративного туризму
Інші назви: Management of corporate tourism produkt
Автори: Соловйов, В.В.
Бібліографічний опис: Управлiння продуктом корпоративного туризму на прикладi туристичного пiдприємства "Фантазiя тревел" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Вiталiй Вiталiйович Соловйов ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 79 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристичний продукт
діловий туризм
корпоративний туризм
МІСЕ – туризм
індустрія зустрічей
ринок корпоративних послуг
242 туризм
turism produkt
business tourism
corporate tourism
MISE – tourism
industry meetings
corporate services market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні і практичні питання сучасного розвитку ділового туризму та його корпоративного сектору. Наведено погляди вчених щодо використання термінологічного інструментарію корпоративного туризму. Проведено діагностику вітчизняного ринку корпоративного туризму, а також оцінювання потенціалу туристичної інфраструктури м. Одеса для формування зазначеного туристичного напряму. Запропоновано концепцію розвитку корпоративного туризму в м. Одеса, розроблено проект корпоративного туру в м. Одеса, визначено економічний ефект від його впровадження.
The work discusses theoretical and practical issues of modern development of business tourism and its corporate sector. The views of scientists on the use of terminological tools of corporate tourism are given. Diagnostics of the domestic market of corporate tourism, as well as assessment of the potential of tourist infrastructure in Odessa for the formation of the said tourist direction were carried out. The concept of corporate tourism development in Odessa was proposed, a corporate tour project was developed in Odessa, the economic effect of its implementation was determined.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Sоloviyov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Соловйова-конвертирован.pdf169,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.