Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозован, М.І.-
dc.date.accessioned2022-10-12T10:52:07Z-
dc.date.available2022-10-12T10:52:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationIнструменти марктеингової полiтики готелю "PREMIER PALACE HOTEL" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр за спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Марiя Iванiвна Лозован ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 83 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Lozovan.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес розробки маркетингових інструментів готелю. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі готельного підприємства «Premier Palace Hotel». Основні теоретичні принципи маркетингової політики. Містить характеристику основних понять маркетингу, особливостей маркетингу, проводиться аналіз маркетингової політики у світовій готельній мережі. Дослідження функціонування маркетингової політики у національній готельній мережі. Інструменти маркетингової політики для розвитку готельного підприємства «Premier Palace Hotel». Пропонуються шляхи оптимізації відділу маркетингу у готелі «Premier Palace Hotel», виділяються напрями підвищення кількості гостей готелю за допомогою створення відділу digital-маркетингу. Структура та обсяг роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатку. Загальний обсяг випускної роботи становить 84 сторінок. Робота містить 12 таблиць та 6 рисунків. Список використаних джерел включає 40 найменувань.en_US
dc.description.abstractThe object of study - the process of developing marketing tools of the hotel. The subject of research - theoretical and practical aspects of improving marketing activities on the example of the hotel company "Premier Palace Hotel". Basic theoretical principles of marketing policy. Contains a description of the basic concepts of marketing, features of marketing, analysis of marketing policy in the global hotel chain. Study of the functioning of marketing policy in the national hotel chain. Marketing policy tools for the development of the Premier Palace Hotel. There are ways to optimize the marketing department at the Premier Palace Hotel, and ways to increase the number of hotel guests by creating a digital marketing department. Structure and scope of work. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources used, an appendix. The total volume of the final work is 84 pages. The work contains 12 tables and 6 figures. The list of used sources includes 40 names.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectdigital – маркетингen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectdigital – marketingen_US
dc.titleIнструменти марктеингової полiтики готелю PREMIER PALACE HOTELen_US
dc.title.alternativeHotel marketing policy tools of Premier Palace Hotelen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозован аннот. 2022.pdf409,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.