Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15240
Назва: Маркетинговий інструментарій просування послуг в сфері готельного господарства
Інші назви: Marketing tools for the promotion of services in the hotel industry
Автори: Танцюра, О.Є.
Бібліографічний опис: Маркетинговий iнструментарiй просування послуг в сферi готельного господарства (на прикладi бутiк-готелю "Дом Рабиновича") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Олександра Євгенiвна Танцюра ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 70 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: просування готельних послуг
управління комунікаціями
цифровий маркетинг
готельне господарство
діджиталізація
241 готельно-ресторанна справа
promotion of hotel services
communications management
digital marketing
hotel industry
digitalization
Короткий огляд (реферат): Одеса, 2022. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У роботі розглядаються науково - теоретичні засади маркетингової політики просування послуг в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дом Рабиновича»», надано оцінку стану маркетингової політики просування послуг в готелі. Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів цифрового маркетингу в просуванні послуг бутик – готелю «Дом Рабиновича» та його позиціонування на ринку. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити підвищення конкурентоспроможності послуг готелю.
Qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources and appendices. The scientific and theoretical bases of marketing policy of promotion of services in hotel economy are considered in the work. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel "House of Rabinovych" is carried out, the estimation of a condition of a marketing policy of advancement of services in hotel is given. The introduction of digital marketing measures in the promotion of services of the boutique hotel "House of Rabinovych" and its positioning on the market is proposed and economically substantiated. The developed offers allow providing increase of competitiveness of hotel.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/TantsyuraOE.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Танцюра_referat.pdf429,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.