Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУльяницька, М.В.-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:55:27Z-
dc.date.available2022-10-12T11:55:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарства (на прикладi готелю "Квартет") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Марина Валерiївна Ульяницька ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Uliyanitska.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти організації послуг гостинності, а також специфіка обслуговування в готелях малої місткості. . Проаналізовано виробничу та експлуатаційну діяльність готелю, а також процес надання послуг в готелі «Квартет» . Запропоновано впровадження програми лояльності клієнтів готелю та розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення якості обслуговування гостей в готельному підприємстві «Квартет».en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical of aspects accommodation as an element of the tourism indus-try and specifics of servicing in small hotels. Author analysis manufacturing activities and the process of providing hotel services in the Kvartet small accommodation facility.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготель малої місткостіen_US
dc.subjectнадання послугen_US
dc.subjectпрограма лояльностіen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectlow capacityen_US
dc.subjectservice deliveryen_US
dc.subjectloyalty programen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.titleУдосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарстваen_US
dc.title.alternativeImproving the organization of services at the hotel enterprisesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Ульяницкой (1).pdf438,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.