Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15265
Назва: Управління сервісним обслуговуванням клієнтів підприємства
Інші назви: Management of customer service of the enterprise
Автори: Висоцька, Р.В.
Бібліографічний опис: Управлiння сервiсним обслуговування клiєнтiв пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Регiна Вiталiївна Висоцька ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 57 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління
сервісні послуги
якість обслуговування
підприємство
073 менеджмент
management
services
quality of service
enterprise
Короткий огляд (реферат): Розвиток цифрової економіки суттєво змінив конкуренцію. Сьогодні конкурентний ринок перенасичений різноманіттям як товарів так і виробників, відмінність між сучасними продуктами є мінімальною, а їх вартість практично - ідентична. Відтак, у сучасних умовах жорсткої конкуренції, результативність підприємства безпосередньо залежить від вибору клієнтів. В сучасних умовах компанії конкурують не так власною продукцією, як своїми моделями управління взаємовідносинами з клієнтами. Актуальність до клієнтоорієнтованого підходу зростає з боку менеджерів підприємств тоді, коли такі засоби конкурентної боротьби, як сучасні технології, залучення капіталу, зниження витрат та маркетинг вичерпалися. Успіху досягають ті підприємства, які широко інтегрують в свій стратегічний набір інструментарій клієнтоорієнтованого підходу, що обумовлює актуальність дослідження.
The development of the digital economy has significantly changed competition. Today, the competitive market is oversaturated with a variety of both goods and manufacturers, the difference between modern products is minimal, and their cost is almost identical. Therefore, in today's conditions of fierce competition, the effectiveness of the enterprise directly depends on the choice of customers. In modern conditions, companies compete not so much with their own products as with their models of customer relationship management. The relevance of the customer-oriented approach is growing on the part of business managers when such means of competition as modern technology, raising capital, reducing costs and marketing are exhausted. Success is achieved by those companies that widely integrate into their strategic set of tools of customer-oriented approach, which determines the relevance of the study.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Vysotskaya.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат бакалаврської вимоги.pdf219,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.