Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, А.Г.-
dc.date.accessioned2022-10-19T10:57:30Z-
dc.date.available2022-10-19T10:57:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФормування iмiджу пiдприємства на засадах корпоративної соцiальної вiдповiдальностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Генадiївна Олiйник ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 58 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/OliіnykA.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі досліджено зв'язок між іміджем підприємства та соціальною корпоративною відповідальністю. Зроблено висновок, що поєднання інтересів усіх цих сторін відображає необхідність корпоративної соціальної відповідальності, яка спрямована на досягнення соціальної злагоди. Запроваджуючи практику корпоративної соціальної відповідальності, що позитивно впливає на добробут суспільства, компанії таким чином збільшують рівень довіри до своєї продукції та її сприйняття на ринку, а це, в свою чергу, забезпечує вищий рівень прибутків та синергетичний ефект бізнес-діяльності, а також формує позитивний імідж підприємства.en_US
dc.description.abstractThe connection between the image of the enterprise and social corporate responsibility is investigated in the work. It is concluded that the combination of interests of all these parties reflects the need for corporate social responsibility, which is aimed at achieving social harmony. By introducing the practice of corporate social responsibility, which has a positive impact on the welfare of society, companies thus increase the level of trust in their products and their perception in the market, which, in turn, provides higher profits and synergistic effect of business activities. image of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.titleФормування іміджу підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальностіen_US
dc.title.alternativeFormation of the company's image on the basis of corporate social responsibilityen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат бакалаврської вимоги.pdf183,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.