Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15305
Title: | Формування іміджу підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності |
Other Titles: | Formation of the company's image on the basis of corporate social responsibility |
Authors: | Олійник, А.Г. |
Citation: | Формування iмiджу пiдприємства на засадах корпоративної соцiальної вiдповiдальностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Генадiївна Олiйник ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 58 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | управління імідж підприємство корпоративна соціальна відповідальність 073 менеджмент management image enterprise corporate social responsibility |
Abstract: | У роботі досліджено зв'язок між іміджем підприємства та соціальною
корпоративною відповідальністю. Зроблено висновок, що поєднання інтересів усіх цих
сторін відображає необхідність корпоративної соціальної відповідальності, яка спрямована
на досягнення соціальної злагоди. Запроваджуючи практику корпоративної соціальної
відповідальності, що позитивно впливає на добробут суспільства, компанії таким чином
збільшують рівень довіри до своєї продукції та її сприйняття на ринку, а це, в свою чергу,
забезпечує вищий рівень прибутків та синергетичний ефект бізнес-діяльності, а також
формує позитивний імідж підприємства. The connection between the image of the enterprise and social corporate responsibility is investigated in the work. It is concluded that the combination of interests of all these parties reflects the need for corporate social responsibility, which is aimed at achieving social harmony. By introducing the practice of corporate social responsibility, which has a positive impact on the welfare of society, companies thus increase the level of trust in their products and their perception in the market, which, in turn, provides higher profits and synergistic effect of business activities. image of the enterprise. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/OliіnykA.pdf |
Appears in Collections: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат бакалаврської вимоги.pdf | 183,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.