Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15370
Title: Використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами
Other Titles: The use of digital marketing elements in the relationship between banks and clients
Authors: Асеєв, О.Г.
Коваленко, В.В.
Aseiev, O.
Kovalenko, V.
Citation: Асеєв О.Г. Використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами / О.Г. Асеєв, В.В. Коваленко // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 216-219 C.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: цифровий маркетинг
інновації
банкінг
клієнтоорієнтований підхід
digital marketing
innovations
banking
client-oriented approach
Abstract: Тези присвячено питанням формування науково-методичних підходів до використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами. Проаналізовано вплив цифрового маркетингу на конкурентну позицію банків.
Theses are devoted to the formation of scientific and methodological approaches to the use of digital marketing elements in the relationship between banks and clients. The influence of digital marketing on the competitive position of banks is analyzed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15370
Other Identifiers: JEL Classification: M31, Z33, G21
Appears in Collections:Кафедра банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
216-219.pdf469,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.