Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15616
Назва: Формування стратегії розвитку торгового підприємства
Інші назви: Formation of the strategy of the development of a trading enterprise
Автори: Топор, Є.Е.
Бібліографічний опис: Формування стратегiї розвитку торгового пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менежмент органiзацiй" / Євген Едуардович Топор ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 59 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
стратегія
конкурентоспроможність
торгівля
073 менеджмент
enterprise
strategy
competitiveness
trade
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ДП «ЛПП Україна». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано тенденції торгівельної галузі в Україні. Розроблено рекомендації щодо розширення діяльності підприємства.
The master`s qualification work consists of three sections. The object of the study – SE «LPP Ukraine». The theoretical aspects of formation of the company`s development strategy are considered in the work. Trends in the development of the trade industry in Ukraine are analyzed. Recommendations for expanding the company`s activities have been developed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Topor2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Топор_реферат.pdf719,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.