Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15651
Назва: | Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" |
Інші назви: | Communication policy in the marketing system of Telekart-Prylad LLC |
Автори: | Тіора, О.О. |
Бібліографічний опис: | Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Олегович Тiора ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 109 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | промисловий маркетинг маркетингова комунікаційна політика виставкова діяльність Інтернет маркетинг 075 маркетинг industrial marketing marketing communication policy exhibition activity Internet marketing |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу маркетингової комунікативної політики ТОВ «Телекарт- Прилад» та розробки рекомендацій для її удосконалення.
У роботі розглянуто сутність і значення маркетингової комунікативної політики підприємства; надано характеристику процесу розробки маркетингової комунікативної політики підприємства; визначено особливості маркетингової комунікативної політики промислових підприємств.
Здобувачем надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-прилад»; надано характеристику комунікативної політики та її місця в комплексі маркетингу підприємства.
Запропоновано рекомендації з удосконалення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом активізації виставкової діяльності; розроблено пропозиції з удосконалення просування ТОВ «Телекарт-прилад» в мережі Інтернет; визначено заходи з удосконалення рекламної активності ТОВ «Телекарт-Прилад». The master's qualification thesis includes three sections. The object of the master's thesis is the research processes of the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC. In the work, the researcher considered the essence and significance of the marketing communication policy of the enterprise; provided a description of the process of developing a marketing communication policy; determined the peculiarities of the marketing communication policy of industrial enterprises. The acquirer provided the organizational and economic characteristics of the «Telekart-prуlad» LLC enterprise; researched the marketing environment of "Telekart-prуlad" LLC; provided a description of the communication policy and its place in the enterprise's marketing complex. The author proposed recommendations for improving the communication policy of "Telekart-Prylad" LLC due to the activation of exhibition activities; developed proposals for improving the promotion of "Telekart-prуlad" LLC on the Internet; created measures to improve the advertising activity of "Telekart-Prylad" LLC. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Tiora2022.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Тіора.pdf | 533,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.