Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15668
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі компанії balloons bar «Кулька»
Інші назви: Improvement of the marketing communication policy of the enterprise (on the example of balloons bar "Kulka")
Автори: Клюс, І.Г.
Бібліографічний опис: Удосконалення маркетингової комунiкативної полiтики пiдприємства на прикладi компанiї balloons bar "Кулька" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Iрина Геннадiївна Клюс ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 105 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова комунікаційна політика
маркетингові комунікації
товарна політика підприємства
SMM (соціальний медіа маркетинг)
075 маркетинг
marketing communication policy
marketing communications
commodity policy enterprise
SMM (social media marketing)
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія Balloons bar «Кулька». У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики підприємств торгівлі, специфіка товарів масового споживання та особливості використання SMM в комунікативній політиці підприємств торгівлі. Проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства balloons bar «Кулька», його загальну характеристику, маркетингове середовище та SMM-діяльність. Запропоновано удосконалення SMM стратегії та проаналізовано її ефективність після просування. Запропоновано запровадження нової послуги друку на повітряних кульках та співробітництво з магазинами квітів.
Thesis consists of three chapters. Object of study is Balloons bar "Kulka" company. Thesis deals with theoretical aspects of the communicative policy of trade enterprises, the specification of mass consumption goods and the peculiarities of the use of SMM in the communicative policy of trade enterprises. Author analysis the marketing communication policy of the company balloons bar "Kulka", its general characteristics, marketing environment and SMM activities. The improvement of the SMM strategy is proposed and its effectiveness after promotion is analyzed. The introduction of a new balloon printing service and cooperation with flower shops is proposed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Klius2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат, І.Клюс 6 зф3.pdf598,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.