Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15671
Title: Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії "Бастіон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії
Other Titles: The use of marketing research in Bastion's activities in the B2C market of alternative electricity
Authors: Теплицький, В.C.
Citation: Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi компанiї "Бастiон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Теплицький ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 102 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: джерела альтернативної електроенергії
вибір нових джерел для виробництва
екологічно чиста електроенергія
075 маркетинг
sources of alternative electricity
choosing new sources for production
Eco -friendly electricity
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії. Проаналізовано економічну діяльність ТОВ "Бастіон" з останні 5 років, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEP та БКГ аналізу для отримання даних по продажам компанії, визначення відносної долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії. Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії, вибір нових джерел для виробництва екологічно чистої електроенергії.
The master's qualification work consists of three sections. The object of the research is the enterprise Bastion and its internal, macro and micro environment. The work considers the theoretical and practical aspects of marketing research on the B2C market of alternative electricity sources. The economic activity of "Bastion" LLC over the past 5 years has been analyzed, economic and mathematical calculations have been carried out using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods to obtain data on the company's sales, determine the relative market share, strengths and weaknesses and which factors of the macro environment have the greatest impact on company activity. Ways to improve the company's activity on the B2C market of alternative electricity sources, the selection of new sources for the production of ecologically clean electricity are proposed.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Teplitsky2022.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат. Теплицкий.pdf267,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.