Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеплицький, В.C.-
dc.date.accessioned2023-03-01T09:32:38Z-
dc.date.available2023-03-01T09:32:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВикористання маркетингових дослiджень в дiяльностi компанiї "Бастiон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Теплицький ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 102 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Teplitsky2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії. Проаналізовано економічну діяльність ТОВ "Бастіон" з останні 5 років, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEP та БКГ аналізу для отримання даних по продажам компанії, визначення відносної долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії. Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії, вибір нових джерел для виробництва екологічно чистої електроенергії.en_US
dc.description.abstractThe master's qualification work consists of three sections. The object of the research is the enterprise Bastion and its internal, macro and micro environment. The work considers the theoretical and practical aspects of marketing research on the B2C market of alternative electricity sources. The economic activity of "Bastion" LLC over the past 5 years has been analyzed, economic and mathematical calculations have been carried out using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods to obtain data on the company's sales, determine the relative market share, strengths and weaknesses and which factors of the macro environment have the greatest impact on company activity. Ways to improve the company's activity on the B2C market of alternative electricity sources, the selection of new sources for the production of ecologically clean electricity are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectджерела альтернативної електроенергіїen_US
dc.subjectвибір нових джерел для виробництваen_US
dc.subjectекологічно чиста електроенергіяen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectsources of alternative electricityen_US
dc.subjectchoosing new sources for productionen_US
dc.subjectEco -friendly electricityen_US
dc.titleВикористання маркетингових досліджень в діяльності компанії "Бастіон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергіїen_US
dc.title.alternativeThe use of marketing research in Bastion's activities in the B2C market of alternative electricityen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат. Теплицкий.pdf267,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.