Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15671
Назва: | Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії "Бастіон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії |
Інші назви: | The use of marketing research in Bastion's activities in the B2C market of alternative electricity |
Автори: | Теплицький, В.C. |
Бібліографічний опис: | Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi компанiї "Бастiон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Теплицький ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 102 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | джерела альтернативної електроенергії вибір нових джерел для виробництва екологічно чиста електроенергія 075 маркетинг sources of alternative electricity choosing new sources for production Eco -friendly electricity |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії.
Проаналізовано економічну діяльність ТОВ "Бастіон" з останні 5 років, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEP та БКГ аналізу для отримання даних по продажам компанії, визначення відносної долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії.
Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії, вибір нових джерел для виробництва екологічно чистої електроенергії. The master's qualification work consists of three sections. The object of the research is the enterprise Bastion and its internal, macro and micro environment. The work considers the theoretical and practical aspects of marketing research on the B2C market of alternative electricity sources. The economic activity of "Bastion" LLC over the past 5 years has been analyzed, economic and mathematical calculations have been carried out using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods to obtain data on the company's sales, determine the relative market share, strengths and weaknesses and which factors of the macro environment have the greatest impact on company activity. Ways to improve the company's activity on the B2C market of alternative electricity sources, the selection of new sources for the production of ecologically clean electricity are proposed. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Teplitsky2022.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат. Теплицкий.pdf | 267,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.