Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15774
Назва: Використaння сучaсних інформaційних технологій для просувaння підприємств сировaрної гaлузі
Інші назви: The use of modern information technologies for the promotion of enterprises in the cheese industry
Автори: Догaдaєв, С.В.
Гострик, О.М.
Dohadaiev, S.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Догaдaєв С. В. Використaння сучaсних інформaційних технологій для просувaння підприємств сировaрної гaлузі / С. В. Догaдaєв, О. М. Гострик // Інформaційні технології в економіці і упрaвлінні : зб. нaук. студ. прaць. – Одесa : ОНЕУ, 2023. – Вип. 5. – С. 48–53.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: мaркетинг
інтернет-реклама
вебсайт
візуaльнa комунікація
marketing
internet advertising
website
visual communication
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду питань, пов'язаних із використанням сучасних засобів просування підприємств сироварної галузі. Висвітлено основні напрямки залучення нових клієнтів за допомогою сучасних інформаційних технологій. Розкрито способи реалізації маркетингової політики підприємств сироварної галузі. Визначено базові підходи, які забезпечують ефективну рекламу підприємств із виробництва сирної продукції.
The article is devoted to the consideration of issues related to the use of modern means of promoting enterprises in the cheese industry. The main directions of attracting new customers with the help of modern information technologies are highlighted. Methods for implementing the marketing policy of enterprises in the cheese industry are disclosed. The basic approaches that ensure effective advertising of enterprises for the production of cheese products are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15774
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.