Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15774
Title: Використaння сучaсних інформaційних технологій для просувaння підприємств сировaрної гaлузі
Other Titles: The use of modern information technologies for the promotion of enterprises in the cheese industry
Authors: Догaдaєв, С.В.
Гострик, О.М.
Dohadaiev, S.
Hostryk, A.
Citation: Догaдaєв С. В. Використaння сучaсних інформaційних технологій для просувaння підприємств сировaрної гaлузі / С. В. Догaдaєв, О. М. Гострик // Інформaційні технології в економіці і упрaвлінні : зб. нaук. студ. прaць. – Одесa : ОНЕУ, 2023. – Вип. 5. – С. 48–53.
Issue Date: 2023
Keywords: мaркетинг
інтернет-реклама
вебсайт
візуaльнa комунікація
marketing
internet advertising
website
visual communication
Abstract: Стаття присвячена розгляду питань, пов'язаних із використанням сучасних засобів просування підприємств сироварної галузі. Висвітлено основні напрямки залучення нових клієнтів за допомогою сучасних інформаційних технологій. Розкрито способи реалізації маркетингової політики підприємств сироварної галузі. Визначено базові підходи, які забезпечують ефективну рекламу підприємств із виробництва сирної продукції.
The article is devoted to the consideration of issues related to the use of modern means of promoting enterprises in the cheese industry. The main directions of attracting new customers with the help of modern information technologies are highlighted. Methods for implementing the marketing policy of enterprises in the cheese industry are disclosed. The basic approaches that ensure effective advertising of enterprises for the production of cheese products are determined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15774
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.