Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15792
Назва: Ефективність CRM-систем в управлінні підприємствами туристичної галузі
Інші назви: Efficiency of CRM-systems in the management of enterprises in the tourism industry
Автори: Cоколова, О.Д.
Гострик, О.М.
Sokolova, О.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Cоколова О. Д. Ефективність CRM-систем в управлінні підприємствами туристичної галузі / О. Д. Соколова, О. М. Гострик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – Вип. 5. – С. 159–166.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: CRM-система
управління туристичним підприємством
ефективність
мережа туристичних агентств
субагент
CRM-system
management of a tourist enterprise
efficiency
network of travel agencies
sub-agent
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені питання побудови управлінської стратегії підприємства туристичної сфери на основі використання CRM-систем. Визначені пріоритети використання систем роботи з клієнтами для підвищення ефективності потенціалу та його конкурентоспроможності. Наведено практичні аспекти ефективності роботи агентської мережі шляхом використання сучасного програмного забезпечення управління підприємствами туристичної галузі.
The article covers the issue of building a management strategy of a tourism enterprise based on the use of CRM systems. Priorities for the use of systems of work with clients to improve the efficiency of the potential and its competitiveness are determined. Practical aspects of the efficiency of the agency network through the use of modern software for managing enterprises in the tourism industry are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15792
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.