Конференції здобувачів вищої освіти : [260] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 260
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Особливості просування екологічних товарівРудко, В.В.; Сало, Я.В.; Rudko, V.; Salo, Ya.
2024Дослідження поведінки покупців на споживчому ринкуПраведна, О.В.; Новак, Г.В.; Pravedna, O.; Novak, H.
2024SEO аналіз сайту університету за допомогою AhrefsПанаєт, О.В.; Сало, Я.В.; Panaet, O.; Salo, Ya.
2024Цінова стратегія компанії «Adobe Systems»Панаєт, О.В.; Кочевий, М.М.; Panayet O.; Kochevoy, M.
2024Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війниОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Застосування маркетингу території в селі Курісове Одеської областіОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Відео в маркетингуНаконечна, О.В.; Стрій, Л.О.; Nakonechna, O.; Strii, L.
2024Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємстваМельничук, О.А.; Новак, Г.В.; Melnychuk, O.; Novak, H.
2024Дослідження динаміки цін на товари до дня Святого ВалентинаМаковецька, К.Р.; Кочевой, М.М.; Makovetska K.; Kochevoy, M.
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Сучасні маркетингові методи просування товаруЛаптєва, В.Р.; Стрій, Л.О.; Laptev, V.; Strii, L.
2024Оптимізація логістичних процесів у ланцюгах поставокКрюковська, С.О; Обнявко, О.В.; Kryukovskaya, S.; Obniavko, O.
2024Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємствіПознякова, А.С.; Тарасова, К.І.; Poznyakova, A.; Tarasova, K.
2024Роль виставок у просуванні та маркетингу продуктів та послугКрюковська, С.О.; Новак, Г.В.; Kryukovskaya, S.; Novak, H.
2024Сутність і складові процесу контролю маркетингової діяльностіКрамчанінова, А.О.; Новак, Г.В.; Kramchaninova, A.; Novak, H.
2024Теоретичні засади маркетингового менеджментуКриворот, Є.О.; Новак, Г.В.; Kryvorot, E.; Novak, H.
2024Система управління якості товаруКравцова, В.В.; Новак, Г.В.; Kravtsova, V.; Novak, H.
2024Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни.Костенко, О.В.; Кочевой, М.М.; Kostenko, O.; Kochevoy, M.
2024Тизерна реклама невід’ємна складова сучасної рекламної стратегіїКостенко, О.В.; Стрій, Л.О.; Kostenko, O.; Strii, L.
2024Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компаніїКопильченко, Я.О.; Стрій, Л.О.; Kopilchenko, Ya.; Strii, L.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 260