Конференції здобувачів вищої освіти : [260] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 260
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Методи розробки фірмового стилю товаруКопильченко, Я.О.; Сало, Я.В.; Kopilchenko, Ya.; Salo, Ya.
2024Ціноутворення як інструмент впливу на споживача: психологія цінКопильченко, Я.О.; Кочевой, М.М.; Kopilchenko, Ya.; Kochevoy, M.
2024Сучасні тренди інтернет-маркетингуКовальчук, Г.В.; Стрій, Л.О.; Kovalchuk, G.; Strii, L.
2024Роль маркетингової товарної політики в контексті розвитку бізнесуКобзар, А.С.; Сало, Я.В.; Kobzar, A.; Salo, Ya.
2024Державне регулювання цінКобзар, А.С.; Кочевой, М.М.; Kobzar, A.; Kochevoy, M.
2024Ціноутворення на основі витратКлейнер, І.А.; Новак, Г.В.; Kleiner, I.; Novak, H.
2024Вплив маркетингових досліджень на збільшення продажів сайтуКириченко, І.; Новак, Г.В.; Kirichenko, I.; Novak, H.
2024Особливості просування українських брендівКарапіра, О.О.; Сало, Я.В.; Karapira, O.; Salo, Ya.
2024Вплив маркетингової політики ціноутворення на поведінку споживачаКарапіра, О.О.; Кочевой, М.М.; Karapira, O.; Kochevoy, M.
2024Маркетингові стратегії ціноутворення українських брендівІванчихіна, М.С.; Кочевой, М.М.; Ivanchikhina, M.; Kochevoy, M.
2024Переваги та недоліки product placementІванчихіна, М.С.; Стрій, Л.О.; Ivanchikhina, M.; Strii, L.
2024Технології та інновації в маркетинговому менеджменті: перспективи та викликиЖорнова, Д.; Тарасова, К.І.; Zhornova, D.; Tarasova, K.
2024Мотивація орієнтування підприємства на споживачаДроздова, Є.С.; Новак, Г.В.; Drozdova, E.; Novak, G.
2024Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності малих бізнесівДмитрієва, К.; Новак, Г.В.; Dmitrieva, K.; Novak, H.
2024Cучасні тенденції маркетингових дослідженьГолоколєнцева, М.В.; Новак, Г.В.; Holokolyentseva, M.; Novak, H.
2024Поняття та особливості міжнародної конкурентоспроможності підприємстваГолоколєнцева, М.В.; Обнявко, О.В.; Holokolyentseva, M.; Obniavko, O.
2024Сучасні цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємствГлусь, Д.С.; Glus, D.
2024Ціноутворення та класифікація його чинниківГеоргієва, Л.Г.; Кочевой, М.М.; Georgieva, L.; Kochevoy, M.
2024Конкурентноспроможність стратегії маркетингуГеоргієва, Л.Г.; Сало, Я.В.; Georgieva, L.; Salo, Ya.
2024Вплив транспортної логістики на навколишнє середовищеГеоргієва, Л.Г.; Андрєєва, Н.М.; Georgieva, L.; Andryeyeva, N.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 260