Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15852
Назва: Оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства
Інші назви: Evaluation of the quality of service in the provision of restaurant services
Автори: Борисевич, А.В.
Borisevich A.
Бібліографічний опис: Борисевич А. В. Сутність та форми організації культурно-пізнавального туризму / А. В. Борисевич, наук. кер Н. В. Нєчева // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 46-51.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: обслуговування
туризм
готельного-ресторанне господарство
service
tourism
hotel and restaurant business
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, під час активного розвитку сфери туризму, клієнти та держава приділяють велику увагу культурі та якості обслуговування у закладах готельного та ресторанного господарства. Офіційні документи містять стандартизовані вимоги до якості товарів і послуг, вимоги споживачів до якості послуг теж зростають. Якість обслуговування є необхідною умовою функціонування та вдосконалення готельно-ресторанного бізнесу, що є актуальним як для великих, так і для малих закладів. Відповідність високої культури та якості обслуговування соціальним та законодавчим потребам держави сприяє створенню позитивного іміджу та підвищенню конкурентоспроможності ресторану. Однак, досі існують недостатньо вивчені питання щодо оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства. Тому метою даної роботи є аналіз критеріїв і методів оцінювання якості обслуговування, розгляд висновків, які можна зробити за результатами оцінки, та шляхів удосконалення критеріїв і методів оцінювання.
Today, during the active development of the tourism sector, clients and the state pay great attention to the culture and quality of service in hotels and restaurants. Official documents contain standardized requirements for the quality of goods and services, consumer requirements for the quality of services are also growing. The quality of service is a necessary condition for the operation and improvement of the hotel and restaurant business, which is relevant for both large and small establishments. Compliance of high culture and quality of service with the social and legislative needs of the state contributes to creating a positive image and increasing the restaurant's competitiveness. However, there are still insufficiently studied issues regarding the assessment of service quality in the provision of restaurant services. Therefore, the purpose of this work is to analyze the criteria and methods of evaluating the quality of service, consider the conclusions that can be drawn from the results of the evaluation, and ways to improve the criteria and evaluation methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15852
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисевич.pdf606,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.