Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДяченко, В.О.-
dc.contributor.authorDyachenko, V.-
dc.date.accessioned2023-05-04T09:00:04Z-
dc.date.available2023-05-04T09:00:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДяченко В. О. Національний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продукту / В. О. Дяченко, наук. кер О. Л. Михайлюк // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 104-108.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15866-
dc.description.abstractСуб’єкти господарювання сфери туристичної індустрії на сьогодні задовольняють потреби споживачів у відпочинку, здійснюючи значний вплив на умови життя всього людства, являються об’єктивною потребою сучасного життя. Дохід від надання міжнародних туристичних послуг сьогодні складає одну з найбільших часток у структурі «невидимого експорту». Аналіз вітчизняного ринку туристичних пocлуг свідчить про те, що у порівнянні з 2015 роком, у 2020 році кількість суб’єктів туристичної діяльності коливалась у зв’язку з політичної нестабільністю та іншими дестабілізуючими чинникамиen_US
dc.description.abstractBusiness entities in the field of tourism today satisfy the needs of consumers in recreation, exerting a significant influence on the living conditions of all mankind, and are an objective need of modern life. Income from the provision of international tourist services today is one of the largest shares in the structure of "invisible exports". The analysis of the domestic market of tourist services shows that, compared to 2015, in 2020 the number of subjects of tourist activity fluctuated due to political instability and other destabilizing factors-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична індустріяen_US
dc.subjectпросування туристичного продуктуen_US
dc.subjectреалізація туристичного продуктуen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectpromotion of the tourist producten_US
dc.subjectimplementation of a tourist producten_US
dc.titleНаціональний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продуктуen_US
dc.title.alternativeNational and regional experience of promoting and implementing a tourist producten_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дяченко.pdf638,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.