Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15884
Назва: Студентоцентрований підхід у викладанні аудиту в умовах застосування дуальної форми вищої освіти
Інші назви: A student-centered approach in teaching audit in the conditions of applying a dual form of higher education
Автори: Лоханова, Н.О.
Lokhanova, N.
Бібліографічний опис: Лоханова Н.О. Студентоцентрований підхід у викладанні аудиту в умовах застосування дуальної форми вищої освіти / Н.О. Лоханова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 63.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: студентоцентрований підхід
дуальні форми
student-centered approach
dual forms
Короткий огляд (реферат): У зв’язку із прийняттям змін до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» з 01.01.2023 року оновлені вимоги до підготовки аудиторів, зокрема в ст.19 передбачено перелік із 14 напрямів теоретичних знань, які має опанувати фізична особа, яка має намір стати аудитором в Україні [1]. Між тим, високу якість оволодіння знаннями і навичками за напрямами 1-3, передбаченими у ст. 19 Закону: «1) стандарти професійної етики та професійна незалежність; 2) міжнародні стандарти аудиту; 3) законодавчі засади аудиторської діяльності та методика проведення аудиту (професійні навички)» можливо забезпечити завдяки реалізації студентоцентрованого підходу у підготовці аудиторів, що найбільш ефективно може бути реалізований в умовах дуальної форми вищої освіти.
In connection with the adoption of amendments to the Law of Ukraine "On the Audit of Financial Statements and auditing activity" from 01.01.2023 updated requirements for training auditors, in particular Article 19 provides a list of 14 areas of theoretical knowledge that physics must master a person who intends to become an auditor in Ukraine [1]. Meanwhile, the high quality of mastering knowledge and skills in directions 1-3, provided for in Art. 19 of the Law: "1) standards professional ethics and professional independence; 2) international auditing standards; 3) legislative principles of audit activity and audit methodology (professional skills)" can be provided thanks to the implementation of a student-centered approach in training of auditors, which can be most effectively implemented in the conditions of dual forms of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15884
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лоханова.pdf123,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.