Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15885
Назва: Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності
Інші назви: Development of franchising relations in tourism
Автори: Круглова, А.С.
Kruglova, A.
Бібліографічний опис: Круглова А. С Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності / А. С. Круглова, наук. кер. Н. В Нєчева. // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 126-129.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бізнес партнер
франчайзинг
туристична діяльність
business partner
franchising
tourist activity
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день дуже важко вести бізнес діяльність без допомоги бізнес партнерів, або самостійно, велика кількість конкурентів на ринку, геополітичні обставини, хвора конкуренція, ковід, війна та всі інші фактори, які затрудняють ведіння бізнесу. У цей час в самому бізнесу є таке поняття як франчайзинг, своїми словами - це дозвіл компанії більшого розміру, надавання компанії меншого розміру імені, бренду, внутрішніх засобів ведення бізнесу, допомоги як партнеру тощо. Заздалегідь франчайзинг це і є партнерство, котре дає ім’я, та вирощує компанію меншого розміру, до розміру франчайзера. Франчайзинг (franchise — пільга, привілей) — це форма співпраці між юридично та фінансово незалежними сторонами (компаніями та/або фізичними особами), в рамках якої одна сторона, що володіє успішним бізнесом, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє іншій стороні користуватися цією системою на певних умовах.
Today, it is very difficult to conduct business activities without the help of business partners, or independently, a large number of competitors on the market, geopolitical circumstances, sick competition, covid, war and all other factors that make it difficult to conduct business. At this time, the business itself has such a concept as franchising, in its own words, it is the permission of a larger company, providing a smaller company with a name, brand, internal means of doing business, assistance as a partner, etc. In advance, franchising is a partnership that gives a name and grows a smaller company to the size of the franchisor. Franchising (franchise - benefit, privilege) is a form of cooperation between legally and financially independent parties (companies and/or individuals), in which one party, owning a successful business, reputation and other intangible assets, allows the other party to use this system under certain conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15885
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Круглова.pdf400,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.