Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15887
Title: Особливості рекламної діяльності в закладах ресторанного господарства
Other Titles: Peculiarities of advertising activity in restaurants
Authors: Кузіна, К.П.
Kuzina, K.
Citation: Кузіна К. П Особливості рекламної діяльності в закладах ресторанного господарства / К. П. Кузіна, наук. кер. В. Г. Захарчук // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 136-138.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: рекламна кампанія
ресторанне господарство
advertising campaign
restaurant business
Abstract: Рекламна діяльність є важливою складовою розвитку будь-якого бізнесу, в тому числі й закладів ресторанного господарства. Однак, існує чимало проблем, які заважають ефективно проводити рекламну діяльність в цій сфері. Зокрема, це низька популярність ресторану, складна конкурентна боротьба, недостатня якість рекламних матеріалів, відсутність маркетингової стратегії, низький рівень використання інтернет-маркетингу та соціальних мереж.
Advertising activity is an important component of the development of any business, including restaurants. However, there are many problems that prevent effective advertising activities in this area. In particular, these are low popularity of the restaurant, difficult competition, insufficient quality of advertising materials, lack of marketing strategy, low level of use of Internet marketing and social networks.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15887
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузіна.pdf400,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.